Meta Platforms are în vedere versiuni plătite ale Facebook şi Instagram care nu ar avea publicitate pentru utilizatorii din Uniunea Europeană, au spus trei persoane care cunosc planurile companiei, ca răspuns la controlul din partea autorităţilor de reglementare şi un semn că modul în care oamenii experimentează tehnologia în Statele Unite şi Europa poate fi diferit din cauza politicilor guvernamentale, transmite New York Times, potrivit News.ro.
Acest lucru poate ajuta Meta să evite preocupările legate de confidenţialitate şi alte analize din partea autorităţilor de reglementare din UE, oferind utilizatorilor o alternativă la serviciile cu reclame ale companiei, care se bazează pe analizarea datelor oamenilor, au spus sursele.
Meta va continua să ofere versiuni gratuite de Facebook şi Instagram cu reclame în UE, au spus oamenii.
Nu este clar cât ar costa versiunile plătite ale aplicaţiilor sau când le-ar putea lansa compania.
De aproape 20 de ani, activitatea de bază a Meta s-a concentrat pe oferirea de servicii gratuite de reţele sociale utilizatorilor şi pe vânzarea de publicitate companiilor care doresc să ajungă la acel public. Furnizarea unui abonament plătit ar fi unul dintre exemplele cele mai tangibile până în prezent despre modul în care companiile trebuie să reproiecteze produsele pentru a respecta regulile de confidenţialitate a datelor şi alte politici guvernamentale, în special în Europa.