Electric Castle lansează primul show de cultură muzicală creat pentru TikTok și adresat Generației Z

Proiectul s-a născut din dorința de a oferi tinerilor iubitori de muzică și de festivaluri de muzică context cultural și informații puțin știute despre artiști, trupe alternative pe care îi pot vedea live pe scenele festivalului Electric Castle. Emisiunea „Everything Music” este de tip edutainment, o combinație între conținut educațional și entertainment, fiind transmisă în stilul casual cu care brandul se adresează comunității sale. Lansată pe contul de TikTok Electric Castle, platforma pe care Generația Z își petrece cel mai mult timpul, emisiunea poate fi urmărită și pe contul de Instagram Electric Castle.

„TikTok este cea mai relevantă platformă pentru oamenii tineri, unde poți oferi comunității tale utilitate dar și fun. Ne dorim o Generație Z informată și conștientă de identitatea sa muzicală. Ne dorim ca oamenii tineri să aibă criterii și credem că toate cunoștințele muzicale deținute de echipa Electric Castle îi pot ajuta să le capete. Everything Music continuă totodată linia de conținut media, deschisă prin EC Mag, fanzinul nostru digital”, a transmis Ema Prisca, CMO Electric Castle

Primul episod din „Everything Music” îi aduce în prim-plan pe Gorillaz, una din trupele cu care fanii Electric Castle se vor întâlni în 2022, la a opta ediție a festivalului. Clipul prezintă modul în care trupa a luat naștere și o mulțime de lucruri interesante despre melodiile lor și colaborările pe care le-au avut.

Episoadele show-ului „Everything Music” vor fi publicate cu frecvență săptămânală. Comunitatea Electric Castle este invitată să contribuie cu sugestii. Any feedback is good feedback.

Biletele pentru Electric Castle 2022, scoase deja la vânzare

Ediția din 2022 a festivalului Electric Castle va fi în perioada 13-17 iulie 2022. Biletele și abonamentele au fost puse în vânzare încă din luna august.

Biletele pot fi achiziționate de pe https://electriccastle.ro/tickets

Festivalul Electric Castle a primit în acest an statutul de Superbrand, un titlu care a fost atribuit tuturor brandurilor curajoase, care au menținut atât standardele înalte de calitate, cât și încrederea consumatorilor, diferențiindu-se pe piață, în contextul pandemiei globale Covid-19.

Electric Castle este unicul festival de muzică din România care își spune povestea de brand în volumul Cărții Superbrands, fiind o premieră absolută în programele Superbrands România.

„Cercetarea cantitativă, care a stat la baza acestei recunoașteri de Superbrand, s-a realizat după un an de pauză pentru festivaluri – 2020. Faptul că românii care merg la festivaluri au scorat brandul Electric Castle cu calificative care ne-au adus statutul de Superbrand ne demonstrează că experiența Electric Castle este și memorabilă și foarte plăcută. Vom continua să surprindem iubitorii de festivaluri din România cu experințe inspirante, de neîntâlnit în altă parte”, a transmis Ema Prisca, Chief Marketing Officer Electric Castle.