Cătălin Botezatu, amfitrion și brand ambassador, Anda și Liviu Vârciu, invitați speciali, și o super TOMBOLĂ cu marele premiu o lună de miere în Maldive și zeci de alte premii substanțiale!
Între 21 și 24 noiembrie va avea loc, la Wonderland Resort din Cluj-Napoca, cea de-a doua ediție a Wonder Events Fair (WEF) - cel mai mare și mai complex târg de evenimente din România. Organizatorii continuă abordarea inovatoare de la ediția trecută și nu se limitează doar la conceptul de "târg de nunți", ci acoperă toate segmentele organizării de evenimente, indiferent de specificul lor. Wonder Events Fair este dedicat atât companiilor din industria de evenimente, cât și tuturor celor aflați în căutarea de inspirație și soluții pentru nunți, botezuri, majorate, petreceri corporate și orice alt eveniment visat.
La prima ediție a Wonder Events Fair peste 5.000 de persoane au vizitat standurile celor peste 200 de expozanți prezenți.
Primele două zile, 21 și 22 noiembrie 2024, sunt dedicate în principal segmentului B2B (Business-to-Business). Profesioniști din industria de evenimente se vor întâlni într-un mediu propice pentru discuții, ateliere, degustări și evenimente speciale. Workshopurile din aceste două zile sunt deschise, contra cost, și publicului larg, însă pe 21 noiembrie NU se vor putea vizita și standurile expoziționale. Deschiderea oficială a evenimentului va avea loc vineri, 22 noiembrie, la ora 17:30.
”La Wonder Events Fair dorim să creăm un spațiu unde participanții pot învăța de la cei mai buni, pot face networking și pot descoperi ultimele tendințe din industrie, este locul unde se promovează schimbul de idei și colaborarea. Noi credem că fiecare vis merită să fie împlinit și suntem aici pentru a-i ajuta pe toți cei care își doresc să transforme visurile în realitate. Împreună, vom continua să scriem povestea succesului în organizarea de evenimente! Nu este doar un târg de nunți, ci un eveniment bine structurat și diversificat pentru întreaga comunitate interesată de domeniul organizării de evenimente, de la viitori miri și părinți care vor ceva diferit pentru zilele de naștere ale copiilor lor, până la reprezentanți HR în căutarea celui mai potrivit loc pentru următorul teambuilding sau petrecere de Crăciun” a declarat Darius Mârza, organizatorul evenimentului.
Cadou pentru public: un costum Viggo semnat de Cătălin Botezatu
Celebrul designer român Cătălin Botezatu va fi amfitrionul ediției a doua a Wonder Events Fair. În weekend, pe 23 și 24 noiembrie, publicul va putea admira defilările de modă, atât ale colecțiilor marca Botezatu, cât și ale altor furnizori (prezenți la târg) de rochii și costume pentru ocazii speciale, pe scena amplasată în incinta impresionantei săli Grande Vista de la Wonderland. Cu expertiza și creativitatea sa, Cătălin Botezatu se va asigura că fiecare show va fi impecabil. El vine și cu un cadou pentru vizitatori: un costum Viggo by Cătălin Botezatu, care poate fi câștigat la Marea Tombolă.
O lună de miere în Maldive, premiul cel mare la tombola WEF 2024
Premiul cel mai așteptat va fi, și în acest an, o lună de miere în Maldive. Cuplul câștigător va fi extras chiar de Anda și Liviu Vârciu, pe scena Wonderland. Pe toată durata Wonder Events Fair, publicul poate participa la numeroase activități, workshop-uri, discuții sau demonstrații live susținute de profesioniști din domeniu.
Organizatorii anunță că persoanele care vizitează toate sălile de expoziție vor intra în tragerea la sorți pentru premiul cel mare: o lună de miere în Maldive, oferit de Wonderland Resort alături de partenerul său, TOURECO. Cupoanele pentru participarea la tombola “Luna de miere în Maldive” se pot ridica fizic de la standul TOURECO, doar în zilele deschise publicului, respectiv în 22, 23 și 24 noiembrie, și doar după achitarea taxei de participare la eveniment și intrarea propriu-zisă în perimetrul expozițional.
Anul acesta, expozanții Wonder Events Fair participă la tombolă cu premii substanțiale. Enumerăm doar câteva (*urmează să fie anunțate mai multe pe paginile WEF) dintre ele:
- 2 rochii de mireasă, în valoare de 7000 de lei fiecare, oferite de Maya Fashion și de Demetra Boutique
- Un costum Viggo by Cătălin Botezatu
- Un costum “Made to Measure”, oferit de Goia Andrei.
- Un candy bar pentru ocazia specială aleasă, oferit de Cofetăria Pralina
- Un Prosecco Wall - Ring for Prosecco, oferit de Drinks Spirit, pe toată perioada evenimentului
- Un set de litere volumetrice luminoase, închiriat cu titlu gratuit pe perioada unui eveniment, oferit de Anca Events Design.
- O arcada de flori, oferită, la fel, pe perioada unui eveniment, de Anca Events Design.
- Un show de saxofon cu Roland Miklos, oferit de Event Master
- 20 l de Prosecco alb sau rose oferit de Prosecco Party Van
- Un pachet de fotografii oferit de Ionuț Tepele
- Un pachet foto-video din partea H&B Pictures
- Un pachet “Day of Dreams”, în valoare de 800€, oferit de Andrada Orzac - Andra Event Planner
- O mașină de baloane cu fum, oferită pe perioada unui eveniment, de Roland Miklos - Event Master
- O arcadă de flori, în valoare de 5000 de lei, pe toată durata evenimentului
Costul unui bilet de intrare în târg este de 20 lei, rezervat în avans online. Biletele vor putea fi achiziționate și la fața locului, în zilele evenimentului, la prețul de 30 lei.
Ce oferă Wonder Events Fair
- Zonă de expoziție și târg, desfășurată pe o suprafață de 4.000 mp, cu standuri, demonstrații și un live stage pentru prezentări de modă și momente artistice
- Workshop-uri pe teme de mare interes, precum strategii de marketing, arta florală, organizare de evenimente, fotografie și videografie cu telefonul mobil, susținute de experți: Geta Ungurean, Bogdan Bob Rădulescu, Nicu Bocancea, Paul Pleșa & Denis Stancsuy, Mac Florea
- "Wonder Talks, Live on Stage" cu Anda & Liviu Vârciu, unul dintre cele mai îndrăgite cupluri ale momentului. Cei doi vor veni în fața publicului cu povești și sfaturi de viață, din experiența proprie.
- Concert LIVE Liviu Vârciu
- Tombolă pentru vizitatori: marele premiu, o lună de miere în Maldive și zeci de alte premii substanțiale
Darius Mârza: ”Mi-am dorit ca experiența pe care noi am acumulat-o în peste 20 de ani în organizarea de evenimente să o împărtășim tuturor celor care doresc să organizeze un eveniment sau sunt pasionați și își doresc să (îl) observe îndeaproape. De-a lungul timpului, noi am făcut “minuni”. Fie că este vorba despre nunți de poveste, aniversări memorabile, evenimente corporate de succes sau, mai nou, un mega festival pentru familii, ne-am dedicat fiecărui detaliu pentru a transforma ideile în realitate. Ne propunem să inspirăm participanții, să le oferim soluții inovatoare și să le arătăm că totul este posibil cu un pic de creativitate și pasiune”.
Despre Wonderland Resort
Wonderland Resort este un complex de lux ce oferă servicii complete pentru evenimente, de la nunți și conferințe, petreceri private și corporate, concerte și spectacole, până la sejururi all inclusive și team building-uri. Cu facilități premium, precum hotel de 5 stele+, SPA, bază de echitație, terenuri de tenis, fotbal și paintball, și o echipă dedicată, Wonderland Resort este alegerea principală pentru cei care doresc să transforme orice eveniment într-o experiență memorabilă.