O nouă etapă în îngrijirea medicală: serviciul de vizite la domiciliu și monitorizare, lansat de Telios Care. Cluj-Napoca, oraș pilot

Telios Care aduce inovația din domeniul sănătății și al tehnologiei medicale mai aproape de pacienți. Noul serviciu de ”Vizite la Domiciliu”, disponibil în Cluj-Napoca, oferă asistență medicală de înaltă calitate în confortul casei, anunţă reprezentanţii Telios Care într-un comunicat de presă.

”Ne referim la mult mai mult decât la clasicele perfuzii, injecții, măsurare a tensiunii, etc, pe care le avem, desigur, în lista de servicii. Noutatea: Consultațiile medicale de specialitate cu ajutorul unor dispozitive medicale inteligente pentru monitorizarea pacientului la distanță. Prin utilizarea tehnologiei de ultimă generație, asistenții medicali care merg la vizită pot face anumite investigații astfel că pacientul nu e nevoit să meargă la clinică, iar medicul poate interpreta și diagnostica de la distanță”, spune Cristina Lăpăduș, project manager Telios Care.

În timpul vizitei la domiciliu, asistentul medical Telios Care folosește dispozitive care examinează, înregistrează și transmit datele medicale ale pacientului, direct către medic, care realizează interpretarea acestora, în timp real sau cu programare, în vederea consultației de specialitate. Se măsoară date legate de: temperatură, saturație de oxigen, ritm și frecvență cardiacă (transmitere EKG în timp real), auscultația plămânilor / cardiacă / abdominală, examinarea dermatologică / a cavității bucale / a urechilor.

Noul serviciu este rezultatul angajamentului Telios Care de a ține pasul cu nevoile pacienților și de a face accesul la asistență medicală cât mai facil și mai convenabil tuturor.

”În contextul evoluției tehnologice continue, suntem mândri să putem răspunde inovator nevoilor pacienților noștri. Dorim să eliminăm barierele ce pot apărea în căutarea asistenței medicale, asigurându-ne că fiecare pacient primește atenția și tratamentul de care are nevoie, într-un mod care să respecte confortul și demnitatea lui. Această inițiativă reflectă angajamentul nostru de a face sănătatea o prioritate accesibilă și plăcută pentru comunitatea noastră din Cluj-Napoca”, menționează Philip Choban, CEO Telios Care.

Avantajele serviciului de vizite la domiciliu:

  1. Confort și comoditate

Pacienții pot beneficia de îngrijire medicală de înaltă calitate fără a părăsi confortul propriei locuințe, fără să aștepte pe holuri sau la cozi. Aceasta este soluția ideală pentru cei cu mobilitate redusă sau pentru cei care au nevoie de atenție medicală personalizată, într-un mediu familiar.

  1. Asistență medicală dedicată

Cei care aleg acest serviciu au la dispoziție o gamă completă de proceduri și servicii de îngrijire medicală, care includ: administrarea de tratament prin perfuzii, injecții, pansamente, îngrijirea leziunilor sau a escarelor, recoltarea de probe pentru analize medicale de sânge sau exudate.

  1. Consultații medicale de specialitate

Procedurile și serviciile de asistență medicală sunt completate de consultațiile medicale, realizate utilizând avantajele tehnologiei. Prin intermediul dispozitivelor medicale inteligente, asistentul medical transmite (sincron sau asincron) datele pacientului către medicul specialist. Acest proces facilitează stabilirea unui diagnostic și a măsurilor terapeutice de la distanță, iar eliberarea tratamentului este asigurată prin intermediul  prescripțiilor medicale digitale. Prescripțiile sunt trimise către farmacie prin email , iar pacientul este anunțat  atunci când produsele sunt gata de ridicat.

  1. Costuri reduse, prin pachete personalizate

Promisiunea Telios Care este de a reduce costurile actului medical la domiciliu, astfel încât să devină accesibil tuturor.

Programări și informații, pe site: https://www.telios.care/home-visits.

Despre Telios Care

Telios Care aduce în România peste 25 de ani de experiență în servicii de îngrijire medicală la distanță în Statele Unite ale Americii.

"Îmbunătățim experiența beneficiarilor prin oferirea de acces convenabil la servicii de telemedicină ce includ consiliere medicală de specialitate și wellness, recomandări de tratament și eliberarea prescripțiilor medicale digitale, fără nevoia unei vizite la un cabinet medical.

Cu o echipă de profesioniști dedicați și o abordare orientată spre pacient, ne străduim să aducem tehnologia și medicina împreună, cu scopul de a crește calitatea vieții pacienților. Dorim să îmbunătățim constant modul în care ne adresăm pacienților și mijloacele prin care aceștia accesează serviciile de asistență medicală", transmit reprezentanţii Telios Care.