Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor (DJEP) Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează în subordinea Consiliului Judeţean Cluj, anunță persoanele cu drept de vot, interesate de obținerea documentelor de identitate ca în scopul asigurării condițiilor necesare desfășurării optime a procesului electoral pentru alegerile parlamentare, în zilele rămase până în 6 decembrie își va adapta programul de lucru cu publicul pentru a rezolva în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate, astfel:
Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor va avea program special de lucru cu publicul
Joi (03.12.2020) - între orele 08.00 – 13.30 – preluări acte; între orele 14.00 – 16.00 – eliberări acte;
Vineri (04.12.2020) - între orele 08.00 – 12.00 – preluări acte; între orele 12.00 – 13.30 – eliberări acte;
Sâmbătă (05.12.2020) - între orele 08.00 – 16.00 – preluări și eliberări acte;
Duminică (06.12.2020) - între orele 07.00 – 19.00 – preluări acte; între orele 07.00 – 21.00 – eliberări acte.
De asemenea, în zilele de sâmbătă și duminică, cetățenii se pot prezenta la ghișeu fără programare online sau telefonică.
Astfel, în vederea prevenirii răspândirii virusului COVID-19, accesul în incintă va fi permis în limita a maxim 4 persoane, respectiv 2 persoane la ghișeu și 2 persoane în spațiul destinat publicului, menținând distanța de 2 metri între persoane, precum și între ele și angajații de la ghișeu.
Accesul în cadrul instituției se va face cu respectarea următoarelor măsuri de protecţie:obligativitatea purtării măştilor de protecţie;dezinfectarea obligatorie a mâinilor la intrarea în sediu; respectarea distanţei minime de 2 metri între oricare două persoane; triaj epidemiologic constând în controlul temperaturii (nu se permite accesul persoanelor a căror temperatură corporală măsurată la intrarea în incintă depășește 37,3˚C); respectarea fluxurilor de intrare/ieșire stabilite la sediul DJEP Cluj.
Așadar, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, a căror documente sunt emise şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi pentru ridicarea actelor de identitate, în vederea exercitării dreptului de vot.