O echipă de functionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj se deplasează joi, 11 mai, de la ora 9.00, în localitatea Gilău, judeţul Cluj, cu staţia mobilă, în vederea preluării documentelor și fotografiei pentru întocmirea cărților de identitate, urmare a modificărilor survenite odată cu aprobarea Nomenclatorului stradal al comunei Gilău, anunţă CJ Cluj.
În acest context,
- cetățenii de pe raza comunei care au cărțile de identitate expirate sau care urmează să expire în următoarele 180 de zile,
- tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani,
- persoanele aflate în alte situații care impun eliberarea unui nou act de identitate
- cei care solicită viză de reședință
sunt invitați să se prezinte cu toate documentele necesare eliberării cărții de identitate la sediul primăriei Gilău.
Pentru desfășurarea în bune condiții a activităților ce se impun în această etapă, premergătoare întocmirii cărții de identitate, respectiv de preluare a imaginilor, cererilor și documentelor necesare, funcționarii Direcției Județene de Evidență a Persoanelor beneficiază de sprijinul angajaților din cadrul Primăriei Gilău, precum și de colaborarea organelor de poliție locale.
Reamintim faptul că, pentru a veni în sprijinul clujenilor, Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj se deplasează periodic în comunitățile județului cu stația mobilă de preluare a imaginilor, cererilor și documentelor necesare pentru eliberarea actelor de identitate. Dotată cu aparatură modernă, aceasta a fost achiziționată în cadrul proiectului european ,,Modernizarea activităților de evidență a persoanelor din județul Cluj”, câștigat și implementat de Consiliul Județean Cluj.