BMW Group şi NTT DATA accelerează transformarea digitală cu noul hub IT în România -BMW TechWorks

 

BMW Group îşi extinde reţeaua globală de centre IT şi software prin deschiderea unei noi locaţii în Cluj-Napoca, România. În cooperare cu NTT DATA, BMW TechWorks România va deveni hub-ul proiectelor europene IT şi software şi va accelera transformarea digitală a companiei.

„Cu BMW TechWorks România, ne consolidăm amprenta în UE şi contribuim în mod semnificativ la experienţa digitală a clienţilor noştri", explică Alexander Buresch, CIO şi Senior Vice President al BMW Group IT şi subliniază: ,,Centrele noastre IT globale ne asigură dezvoltarea IT-ul de business, expertiză software pe termen lung şi accelerează implementarea strategiei noastre IT bazată pe cele mai noi tehnologii, cum ar fi inovaţiile cloud si Al."

Parteneriat cu NTT DATA

NTT DATA este un partener de lungă durată al BMW Group şi contribuie la joint venture cu experienţa vastă în dezvoltarea agilă de software şi reţeaua excelentă din mediul IT din România. ,,Colaborarea noastră cu BMW Group este o dovadă a respectului nostru reciproc şi a viziunii comune pentru viitorul industriei auto. Combinând punctele noastre forte, suntem pregătiţi să oferim soluţii inovatoare şi transformatoare de care vor beneficia clienţii noştri din întreaga lume", spune Chieri Kimura, EVP NTT DATA, Inc., CEO EMEAL.

„BMW TechWorks România este condusă de doi parteneri puternici, cu obiectivul de a deveni o referinţă pentru transformarea digitală a ecosistemului industrial al BMW Group. Este o misiune de onoare pe care NTT DATA a primit-o în urma unui parteneriat valoros de peste 30 de ani între cele două companii ale noastre", subliniază Maria Metz, CEO NTT DATA România.

Condiţii ideale pentru o creştere dinamică

Joint venture-ul îşi va dubla numărul de angajaţi până la 250 de experţi până la sfârşitul anului. Pe termen lung, scopul este de a ajunge la peste o mie de angajaţi pentru a extinde constant expertiza globală în software a BMW Group. Direcţia dinamică de creştere se reflectă şi în obiective de afaceri ambiţioase: scopul este de a obţine o cifră de afaceri în zona a zeci de milioane de Euro până la sfârşitul anului.

Ralf Waltram, Vicepreşedinte BMW Group şi Şeful Global DevOps Hubs explică: 11BMW TechWorks România se alătură unei reţele globale de centre IT care include deja locaţii în Germania, Africa de Sud, SUA, Portugalia şi China" şi adaugă: 11Cluj-Napoca1 cunoscut pentru ecosistemul său care susţine inovaţia, pentru antreprenoriat, start-up-urile şi densitatea mare de talente IT, oferă condiţii ideale pentru joint venture".

Focus pe proiecte IT în Europa

Noul hub IT dezvoltă componente centrale pentru proiecte IT, cu accent pe Europa:

Connected Procurement: Lanţurile de aprovizionare şi sistemele de control extrem de complexe necesită sisteme IT conectate.

Digital Shopfloor: IT de producţie modernă ca element central al BMW iFactory, programul de producţie inteligentă BMW Group.

Model de vânzări directe: Dezvoltarea componentelor IT centrale pentru implementarea modelului de vânzări directe BMW şi MINI în Europa.

Marian Haus, COO BMW TechWorks România: 11Vrem să atragem talent IT calificat pentru creşterea noastră rapidă în următorii ani. Apreciem educaţia tehnică excelentă din universităţile din Cluj-Napoca şi scena tehnologică plină de viaţă a oraşului."

Emil Petru, CEO BMW Techworks România adaugă: 11Suntem mândri să facem parte din BMW Group de astăzi şi să jucăm un rol decisiv în modelarea transformării digitale a companiei aici, în România".

În total, peste 9.LiOO de angajaţi din întreaga lume lucrează deja în domeniul IT şi al dezvoltării software pentru BMW Group şi întreprinderile sale mixte.

Oportunităţile de angajare la BMW TechWorks România pot fi găsite aici: https://www.bmwtechworks.ro/careers

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm contactaţi:

BMW Group România Alexandru Şeremet Tel.: +Li0-726-266-22Li

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

BMWGroup

Datorită celor patru mărci ole sole - BMW, MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrod -, BMW Group este liderul mondial ol constructorilor premium de automobile şi motociclete şi oferă servicii financiare şi de mobilitate premium. Reţeaua de producţie o BMW Group cuprinde peste 30 de facilităţi de producţie Io nivel mondial; compania ore o reţea globală de vânzări în peste 1Li O de ţări.

În 2023, BMW Group o vândut, Io nivel mondial, peste 2,55 milioane de automobile şi peste 209.000 de motociclete. În anul fiscal 2023, profitul brut o fost de 17, 1 miliarde de euro, iar veniturile ou fost de 155,5 miliarde de euro. La 31 decembrie 2023, BMW Group dispunea de o forţă de muncă de 15Li.950 de angajaţi.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-o bazat pe gândireo pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Compania stabileşte traseul pentru viitor încă dintr-o fază incipientă şi în mod constant face co dezvoltarea sustenabilă şi gestiunea eficientă o resurselor să fie o piesă centrală o direcţiei sole strategice, de Io lanţul de aprovizionare, trecând prin producţie, până Io finalul fazei de utilizare o tuturor produselor sole.

Despre NTT DATA România

NTT DATA România, porte din NTT DATA Group este liderîn transformare digitală şi inovaţie. Furnizăm soluţii şi servicii de ultimă generaţie care cresc eficienţo, sustenobilitoteo şi profitobilitoteo clienţilor noştri. Portofoliul nostru include o gomă variată de servicii IT, de Io securitate cibernetică, consultanţă şi dezvoltare de sisteme, până Io soluţii de outsourcing şi cloud, adoptate pentru o satisface nevoile dinamice ole industriilor diverse.

La nivel de grup, NTT DATA dezvoltă venituri de peste 30 de miliarde de dolari. Servim 75% din Fortune Globol 100 şi ne angajăm să ajutăm clienţii să inoveze, să optimizeze şi să se transforme pentru o avea succes pe termen lung. Investim anual peste 3,6 miliarde de dolari în cercetare şi dezvoltare pentru o sprijini organizaţiile şi societatea să avanseze cu încredere şi sustenabili tote în ero digitală.

Co Angajator Global de Top, avem experţi diversificaţi în peste 50 de ţări şi un ecosistem robust de parteneri, incluzând atât companii consacrate, cât şi stort-up-uri.