În perioada 20 martie - 20 aprilie 2025, la ghișeele Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj, instituție publică aflată în subordinea Consiliului Județean Cluj, au fost înregistrate 2.219 cereri pentru eliberarea cărților electronice de identitate, din care:
- D.J.E.P. Cluj – 579
- S.P.C.L.E.P. Cluj-Napoca – 848
- S.P.C.L.E.P. Dej – 184
- S.P.C.L.E.P. Gherla – 80
- S.P.C.L.E.P. Huedin – 63
- S.P.C.L.E.P. Turda – 184
- S.P.C.L.E.P. Câmpia Turzii – 153
- S.P.C.L.E.P. Florești – 128.
Reamintim, în acest context, faptul că, începând cu data de 20 martie 2025 serviciile publice comunitare de evidență a persoanelor din județul Cluj, respectiv cele din Cluj-Napoca, Dej, Gherla, Huedin, Turda, Câmpia Turzii și Florești preiau fotografiile, impresiunile papilare și documentele necesare în vederea emiterii noilor cărți electronice de identitate.
Prima carte electronică de identitate din România, în versiune actualizată, a fost eliberată în data de 2 aprilie 2025 la sediul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj, în prezența vicepreședintelui Consiliului Județean Cluj, domnul Radu Rațiu, a domnului chestor de poliție Cătălin-Aurel Giulescu, director general al Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor din cadrul Ministerului Afacerilor Interne și a conducerii Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj.
Prima carte electronică de identitate este gratuită, aceasta fiind eliberată persoanelor începând cu vârsta de 14 ani.
Programarea pentru eliberarea cărții electronice de identitate se face exclusiv online pe portalul Ministerului Afacerilor Interne, accesând linkul https://hub.mai.gov.ro/site/.