Primăria Cluj-Napoca a lansat o licitație de achiziție pentru modernizarea parcării de la Sala Polivalentă.
Obiectul achiziției constă în:
Achiziționarea și furnizarea unui sistem de parcare și modernizarea/relocarea echipamentelor existente, cu echipamente moderne și inteligente.
Echipament de comandă și control, de siguranță și de semnalizare pentru parcări.
Valoarea totală estimată: 600.000 LEI
Confom documentelor SEAP, licitația prevede:
1. Modernizarea automatelor de plată existente prin realizarea unui UPGRADE reprezintă obiectivul principal. Doar înlocuirea unor componente ale sistemului actual de parcare, fără să fie modernizate actualele case de plată, astfel fiind esențial să existe un echilibru total între echipamentele noi și cele existente.
2. Este necesară instalarea și punerea în funcțiune a întregului set de echipamente care extind actualul sistem de gestionare a parcărilor cu plată din cadrul proiectului.
3. Instalarea echipamentelor care extind și upgradează sistemul de management al parcării va permite plata mai facilă a parcării prin eliberarea de rest în bancnote sau monede prin recirculare la casele automate existente și adăugarea unei case automate suplimentare, complet echipată.
4. Gestiunea și monitorizarea va fi realizată dintr-un singur punct, de la serverul central situat în camera tehnică, a accesului și încasărilor din zonele de parcare incluse în proiect.
5. Reducerea timpilor petrecuti de clienții parcării la intrări și ieșiri prin instalarea unor bariere de mare viteză, destinate traficului intens, potrivite pentru vârfurile de trafic care se înregistrează în zilele în care la BT Arena se desfășoară evenimente cultural-sportive.
6. Echipamentele care se vor instala în cadrul proiectului trebuie să fie noi, produse de un producător din Uniunea Europeana. Nu vor fi acceptate produse refolosite, reîncărcate, remanufacturate, recondiționate sau orice alte produse care au rezultat din refolosirea unor alte produse.
7. Accesul utilizatorilor trebuie să fie efectuat în mod identic în toate zonele de parcare. Accesul la echipamentele de plată ale sistemului și în interiorul acestora trebuie să fie securizat pentru operatorii autorizați, desemnați de administratorul parcării, iar autentificarea acestora se va realiza cu ajutorul unui card de proximitate și parolă specifică pentru fiecare operator în parte.
8. Atât serverul de management cât și softul aferent acestuia trebuie să fie actualizat cu toate modulele hardware și software necesare bunei funcționări a întregului sistem .
9. Noile echipamente trebuie să fie compatibile cu sistemul existent pentru a putea fi implementate și să poată garanta o funcționalitate în parametrii optimi și în maximă siguranță.
10. Sistemul propus trebuie să permită extinderea ulterioară și cu alte echipamente de acces, informare sau plată.
11. Barierele și echipamentele de monitorizare a stării și de comandă a acestora vor trebui să fie noi și certificate în scris de către producatorul sistemului de management al parcării printr-un document original care atestă faptul că soluția propusă este compatibilă, integrată, funcțională 100% și autorizată de acesta.
12. Barierele trebuie să fie destinate traficului intens, cu fiabilitate crescută, furnizorul trebuie să prezinte un document de la producător care certifică un parametru MCBF de 10.000.000 cicluri. Carcasa barierei trebuie să fie din aluminiu de grosime de minim 2.5 mm, vopsită în câmp electrostatic, care elimină posibilitatea de apariție a ruginii, asigură durabilitatea în timp și este prietenoasă cu mediul. Bagheta luminoasă trebuie să fie cu LED-uri RGB de semnalizare încorporate în brațul barierei, folosită pentru avertizare la actionarea brațului barierei (verde-bariera deschisă, roșu-bariera închisă, roșu intermitent pentru braț - bariera în mișcare) și baghetă de cauciuc de protecție împotriva deteriorării la impact sub barieră.
13. Furnizarea informațiilor referitoare la gradul de ocupare către panourile de afișare locuri libere va fi realizată de serverul central de management al parcării - prin intermediul rețelei de comunicație TCP/IP.
Data limită de depunere a ofertelor este 23.11.2022.
Licitația este deschisă până în 23 noiembrie 2022 și poate fi consultată AICI.